Модуль 10 допоміг мені правильно
розподіляти час роботи, навчитися привертати увагу учня, коли я з ним
спілкуюсь, не допомагати учням
діями, а спонукати та спрямовувати їх на самостійний пошук способів вирішення
проблемних питань, вміти не заважати учням в процесі їх діяльності, навчитися створювати
ситуацію успіху. Корисним для мене було
розуміння створення своєрідного
шаблону з підказками для оформлення учнями проекту, що дає можливість учням
детальніше зрозуміти процес роботи.
У модулі 11 ми визначили способи демонстрації проектів, проаналізувати їх переваги
і недоліки. Особливо корисним було
визначення, коли саме який метод краще застосувати, яким чином можна зекономити
час, якщо в проекті працює велика кількість учнів.
Немає коментарів:
Дописати коментар