вівторок, 12 червня 2012 р.

Модуль 10,11


Модуль 10 допоміг мені правильно розподіляти час роботи, навчитися привертати увагу учня, коли я з ним спілкуюсь, не допомагати учням діями, а спонукати та спрямовувати їх на самостійний пошук способів вирішення проблемних питань, вміти не заважати учням в процесі їх діяльності, навчитися створювати ситуацію успіху. Корисним для мене було розуміння створення своєрідного шаблону з підказками для оформлення учнями проекту, що дає можливість учням детальніше зрозуміти процес роботи.
У модулі 11 ми визначили способи демонстрації проектів, проаналізувати їх переваги і недоліки. Особливо корисним було визначення, коли саме який метод краще застосувати, яким чином можна зекономити час, якщо в проекті працює велика кількість учнів.

Немає коментарів:

Дописати коментар